Survivor 2013 Nazenin Larissa Beni Üzdü - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

16 Nisan 2013 Salı

Survivor 2013 Nazenin Larissa Beni Üzdü

Survivor 2013 Ünlülerin konsey toplantısında Larissa Gamecerin benim ismimi yazmasına üzüldüm. Çünki Larissa ile iyı anlaşabildiğimi ve herkeze eşit aralıkta olduğunu düşündüğüm için üzüldüm.

Larissa daha sonra ben nasıl onun benim ismimi yazmasına üzüldüğüm gibi kendiside Benim ismimi yazdığı için gelip benden özür diledi.

Survivor 2013 Ünlüler takımında tüm erkekler beni sevdi birer kardeşleri gibi burdan hepsine teşekkür ediyorum diyerek survivor yarışmasına noktayı koydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020