Survivor 2013 Duygu Çetinkaya Sms Aldiği Oylar - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Survivor 2013 Duygu Çetinkaya Sms Aldiği Oylar

Duygu Çetinkaya işte survivor yarışması sms oyları ile adaya veda eden isim belli oldu. Öyle bir belli oldu ki neredeyse hiç oy alamadan elenecekmiş. Birde çıkıyor diyor ki ben gercek survivor yarışmacısı idim.



İsterse şimdi bi çıkıpta sms oy sonuçları na bi baksın %20 ile gerçek survivor olunuyorsa sen %80 sms oyu alan Murat herhalde kendini uzayda yarışan bir survivor yarışmacısı olarak görmesi gerek.

Duygu Çetinkaya aldıgı Sms oyları

Duygu survivor yarışması bitti artık uyanmanı tavsiye ediyoruz. Ama sen yine dersin şimdi ben dışarıda yapamıyorum alın beni survivor yarışmasına geri orada fiyakam gayet iyi idi.

Duygu The End Survivor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020