Survivor 2013 Duygu Çetinkaya'nin Elendiği An İzle - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

28 Mayıs 2013 Salı

Survivor 2013 Duygu Çetinkaya'nin Elendiği An İzle

survivor 2013
Survivor 2013 gönüllüler takımında öyle bir yarışmacı geçtiki uzun zaman unutulmayacak. Adı Duygu Çetinkaya ismi Unutulmayacak ama oynadığı oyunlarda ki başarısın ile değil özellikle Bennu Gerede adlı yarışmacıya yapmış olduğu saygısızlıkla olsa gerek.

Duygu Çetinkaya diyor ki;

Ben hep yarışmak istedim oyunlarda oynamak istedim benim sinirim ve asabiyetim sıft bu yüzdendi. Peki oynamak istedinde kim seni oynatmadı ki. Oynadın billiyoruz survivor 2013 yarışmasında gayet te başarılı oldun mesleğin gereği oynamasını gayet iyi başardın. Ya yaşından büyük annen yaşında birine yapmış olduğun saygısızlık ta mı oyunu oynaman içindi.

Oynamak istiyorsan çıkarsın dersinki hakem Acun Ilıcalıya ben oynamak istiyorum diye sen neden kalkıpta 40 yaşında ne işin var survivor yarışmasında diye.

Şimdi sana demezlermi ki Ağlayacaksan ne işin var bee kızım survivor yarışmasında diye. Unutmadın değilmi kaybetmiş olduğunuz dokunulmazlık oyunu sonrasında ne duruma düştüğünü.

Duygu Çetinkaya'nın Survivor Yarışmasından Elenendiği Anı İzle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020