Yeni Bölüm Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler Tanıtım Fragmanı - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

6 Mart 2014 Perşembe

Yeni Bölüm Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler Tanıtım Fragmanı

8 Mart Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler Yeni Bölüm Tanıtım Fragmanı


Acun Ilıcalı,  Ahmet Dursun,  Duygu Bal,  Survivor,  İsmail Baki,  Serenay Aktaş,  Ünlüler

Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler Yeni Bölüm Tanıtım Fragmanı İzle... Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler yeni bölüm tanıtım fragmanı yayınlandı. Survivor 2014'ün bu hafta sonu yayınlanacak olan 3. bölümün tanıtım fragmanı acunn.com'dan yayınlandı. Survivor 2014 Ünlüler ve Gönüllüler'in yeni bölümü 8 Mart 2014 cumartesi günü Star Tv'de olacak. İşte Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler'in yeni bölümde yaşanacaklar...



Yapımcılığını ve sunuculuğunu Acun Ilıcalı'ın yaptığı Survivor Ünlüler Gönüllüler 2014 yarışmasında heyecan giderek tırmanıyor. Survivor'un bu hafta sonu yayınlanacak olan yeni bölüm tanıtım fragmanı acunn.com'dan yayınlandı.

Bu yıl Dominik Cumhuriyeti'nde gerçekleşen Survivor 2014 Ünlüler Gönüllüler yarışmasında her hafta farklı bir mücadeleye sahne oluyor. Survivor'ın 3. yeni bölümü 8 Mart 2014 cumartesi günü Star Tv'de izleyicisiyle buluşacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020