Survivor 2020 Gönüllüler Takimi Evrim KEKLİK Kimdir? - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

19 Şubat 2020 Çarşamba

Survivor 2020 Gönüllüler Takimi Evrim KEKLİK Kimdir?

evrim keklik survivor

Survivor günüllüler takımı yarışmacısı Evrim Keklik Kimdir?

Yeni sezon survivor ünlüler gönüllüler yarışması başladı. Bugün sizlere survivor 2020'de yarışacak gönüllüler takımı yarışmacılarını tek tek tanıtmak istiyoruz.

4. Survivor 2020 Bayan Yarışmacımız Evrim KEKLİK

Merhaba, ben Evrim Keklik 29 yaşındayım. İstanbul'da doğdum ilkokul 1. sınıfta Fenerbahce Spor Kulübü'nde voleybola başladım ve 10 yıl boyunca devam ettim.
Sonrasında Galatasaray voleybol takımına transfer oldum ve 1 yıl sonra oradan da Konya Ereğli Belediyesi voleybol takımına transferim gerçekleşti.

Omzumda oluşan sakatlıktan dolayı tedavilerim uzun sürdü ve voleybola ara vermek zorunda kaldım bu sırada Ankara Gazi Üniversitesi Besyo bölümünde eğitimime devam ettim.

Kendisine Survivor Gönüllüler Takımında Başarılar Diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020