Survivor 2020 Gönüllüler Takimi Tayfun Erdoğan Kimdir? - Survivor 2020 Turkiye Fan Club Hoşgeldiniz

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

19 Şubat 2020 Çarşamba

Survivor 2020 Gönüllüler Takimi Tayfun Erdoğan Kimdir?

survivor küçük emrah

Survivor günüllüler takımı yarışmacısı Tayfun ERDOĞAN?

Yeni sezon survivor ünlüler gönüllüler yarışması başladı. Bugün sizlere survivor 2020'de yarışacak gönüllüler takımı yarışmacılarını tek tek tanıtmak istiyoruz.

9. Survivor 2020 Erkek Yarışmacımız Tayfun Erdoğan

Tayfun Erdoğan, Bursa Osmangazi 4 Kasım 1991 doğumluyum. İlkokul ve ortaokul Bisaş İlkögretim Okulunda okudum.

Bursaspor alt yapısında futbol hayatım geçti. Liseyi de Bursa Hasan Ali Yücel lisesinde okuyup mezun oldum.

Uludağ üniversitesi 2 yıllık İşletme Bölümünden mezunum. 29 yaşındayım Bursa'da yaşamaya devam ediyorum.

Kendisine Survivor Gönüllüler Takımında Başarılar Diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Survivor 2020